Tema: Re: Terasos sandarinimas
Autorius: MrG
Data: 2016-05-26 15:00:12
Kas yra po plytelem nezinau, namas ne mano. Zinau tik tiek, kad aukstis tarp
plyteliu (t.y. terasos grindu) ir kambario lubu apie 0.8 m. Tai nezinau ko
ten gali but prikista.

"ejs"  wrote in message news:ni6npi$n41$1@trimpas.omnitel.net...

2016-05-26 11:31, MrG rašė:
> Yra kambarys, virs kurio irengta terasa (isklota plytelemis). Kambary
> pradejo atsirast vanduo ties lango remu po kiekvieno lietaus. Panasu, kad
> kazkur bega "kiaurai", nes jeigu smarkiau lyja, dregna pasidaro po keliu
> minuciu. Pati terasa ~60 kvadratu, problema yra tik vienoj vietoj ties
> langu. Pro kuria tiksliai vieta patenka vanduo daugmaz issiaiskinau -
> pries paskutini lietu ~5 plyteles uzdengiau plevele, ir to uzteko, kad
> viskas liktu sausa. Kazkokiu vizualiniu itrukimu/tarpu ant terasos
> nesimato.

> [...]

Su tokiais sprendimais keista kad pradėjo bėgti tik dabar. Gal meistrai
geri pasitaikė?

Visai neaišku kas yra po plytelėmis, todėl arba rodai įrengimo mazgą,
arba reikės skrodimo.

Receptas: įrengti normalią klijuojamą hidroizoliaciją kampe ir aplink
kiekvieną turėklo atramą.

--

ejs