Tema: Re: Terasos sandarinimas
Autorius: Sail
Data: 2016-05-26 13:28:17
Kadangi tokias problemas isspresti ilgam sudetinga (gal net be sansu), imho
niekas tau nenores imtis tokio darbo.
Uzdarbis minimalus problemu tikimybe beveik 100%.

Kiek susiduriau, vanduo megsta sunktis per sujungima tarp vertikalios
sieneles ir horizontaliu plyteliu.

Pastukseni plyteles krumpliais, paziuri, ar nera atsiklijavusiu. Jei yra,
jas lupi ir klijuoji taip, kad prikibtu visu pavirsium ir po jomis negaletu
patekti vanduo.
Tada uztepi isvales uztepi silikonu horizontalaus/vertikalaus sujungimo
vieta ir laikai spygas, kad padetu metams - kitiems.

Jei atsokusiu plyteliu nera, gali bandyt taip zaist su silikonu be plyteliu
atlupimo.

O siaip tai sikna, uzjauciu, man taip vanduo i rusi prasisunkia, bet rusio
atveju tai px. Tiesiog turiu bandymu poligona kovai su varvesiais ir tiek.
Galima ir bybi det...

Nafig tas terasas virs patalpu. Jei jau daryt, tai daryt virs patalpos
normalu stoga su nuolydziu, o terasa iskelt ant antramu virs jo, tuo paciu
pakabinant ore. Sau daryciau tik taip ir ne kitaip.