Tema: Re: Protingas namas
Autorius: bzik
Data: 2016-05-26 13:25:05
Jei tinka, tada ok :)
Kažkada svarčiau apsaugą, bet žinant, kad ekipažas atvažiuos po 30-40min. ji
nulinė. Pačiam reaguot ne tas atstumas, o siuntinėt kaimynus prasmės
nematau. Jei ką užmatys, paskambins. O naktį dėl svetimo turto iš lovos
nesikels.
Buržuikė prišildo patalpą per porą valandų. Taip, atvažiuot į šiltą jaukiau,
bet kai per žiemą tą darau kelis kartus (nuobodu, kai šalta ir negali
kažkokių naudingų darbų dirbt), valdymo įrengimas tampa brangiu žaislu.

"gintaras"  wrote in message news:ni6e22$ggg$1@trimpas.omnitel.net...

Jau <10 metu sodyboje irengta gsm signalizacija, valdau sildymo sistema,
gaunu signos suveikimus, tada dar nebuvo apps.
Ne hobis bet esu labai patenkintas. Ziema pries vaziuodamas isijungi
sildyma.

Gintaras