Tema: Re: Protingas namas
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2016-05-24 21:49:07
Paprasciau ? Taip. Patikimiau? ....nu ant savo atsakomybes taip sakant :)
Mano nuomone OpenHabas labai tinka buti tarpininku(interfeisu) tarp
vartotojo ir kotrolerio. Taip pat tinka atvaziduoti kas vyksta sistemoj
t.y. aliarmai, trendai, ijungta/isjungta davikliai, sklendes ir kt.
Bet vat logika nemanau kad ant habo reiketu paleidineti.
Nu bet tai cia velgi labai subjektyvu. Jei ledus degioti, kodel gi ne :)