Tema: Re: Atsparus lauko baldai
Autorius: mindau
Data: 2016-05-25 13:23:17
za vashi dengi iubije kaprizi :) sildymo tinklelis ne problema.. galima ir
spalva betkokia pagal RAL padaryti :)
galima netgi audini cementini padaryti tavo markizei.. ir zmonai rankinuka
is betono tuo paciu :)

"eSSas"  wrote in message news:ni3kmi$6i6$1@trimpas.omnitel.net...

"mindau" <mindau@gmail.com> wrote:
> nu ten dare zmones susije su laivyba, tai nemanau, kad pas SSS pirko :)

Anksciau tokiu laku SSS neturejo, dabar jau yra. Bet irgi nemanau, kad juos
perka jachtoms tvarkyti.

> nu i nudistu sambruzdi tikrai nerekomenduotina butu.. nu bet grazu ir
> ilgaamziska.. prie tavo vizijos irgi tiktu ko gero :)
> va, pvz tokia. prisegu.

Jo, sitas toks spol. Beliktu poroj plokstumu imontuot sildanti tinkleli -
speju, bendroj samatoj sudarytu nykstamai maza dali ;-)

Beveik i tema - kur rast markiziu audeklo nusipirkt? Bo 1kEUR uz 10 m2 pacia
paprasciausia markize kazkaip nefengshuj

S.