Tema: Re: Atsparus lauko baldai
Autorius: Kicker
Data: 2016-05-23 14:23:00
tai laikytų ir tas tavo medis tik jį reiktų kas metai vis perdengt.

"ManXP"  parašė naujienų news:nhunim$6uk$1@trimpas.omnitel.net...

Pamirsau paminet, kad turi but grazus, tai plastikas netinka :)

"Kicker"  wrote in message news:nhuncn$6p7$1@trimpas.omnitel.net...

paprasti plastikiniai baldai iš senukų stovi ant saulės be jokio pavėsio, px
3 metus niekas nesikeičia.

"eSSas"  parašė naujienų news:nhuicf$3b6$1@trimpas.omnitel.net...

"ManXP" <man@giliai.px> wrote:
> Kur ir kokio tipo (medis padengtas kokiu nors atspariu laku, pinti baldai,
> ar dar kazkas) ziuret? Reikia kaip imanoma atsparesniu, kad istisus metus
> galetu stovet lauke neuzdengti. Pries tai buvau nupirkes kazkokius
> brangius
> medinius (tariamai labai gerai apsaugotus), tai nors is dalies buvo
> apsaugoti stogu, po 5 ziemu isvaizda prarado visiskai. O dabar reikia, kad
> stovetu po atviru dangum.

Baldai is ratan'o pluosto gana atsparus. Bet jei laikosi pastovioje
atokaitoje - niekas nelaikys

S.