Tema: Re: istorija apie mūrininkų chaltūrą ir spalvotą mūro mišinį
Autorius: Saulekas
Data: 2016-05-07 09:03:30
O tai skiedinys pirktas vienu metu? Tada cia kaip ir sake variantas kaip su
plyteliniu glaistu,gali buti, maisai vienu metu viska ir gauni vienoda
spalva, kitais atvejas zebras visur. Kitas variantas gal  i skiedini
gamintojas skirtingai pigmento prikrove, ta prasme skirtingos partijos
misinys pasitaike, man taip su plytelem buvo, kad marke ta pati visos
pakuotes grazios, o vienoj pakuotes plyteliu glazuros atspalvis skyresi
gerai iziurejus, cia speju irgi pamaise is kitos partijos, bet px buvo
ikomponavui neakivaizdziai :)

biski oftopic:  Dar ble buna su lenkisku pastetu DUDA taip, viena syki tepi
ant buterbrodo kaip sviesta sauniai taip, kita syki ble dedi kaip slapenke
gabalais ir nesitepa. Sukos technologai krakmolo imauna daugiau, pataupo
tipo kazka. :) O pavadinimas ir gamintojas tas patas pagal pakuote, va tu ir
tikek zmogau, kad sudetis visada buna vienodai  "kompiuterizuotai" prisverta
ir ismaisyta, hui....sazines pas zmones kazkodel mazeja, o dideja apipisimo
lygis kito zmogaus atzvilgiu. Nesibarkit uz moralus.