Tema: Re: istorija apie mūrininkų chaltūrą ir spalvotą mūro mišinį
Autorius: Night
Data: 2016-05-06 09:11:19
Aš tavo vietoje su mūrininkais (kurie galbūt nebūtinai kalti, o gal ir visai
nekalti dėl margumo) suderėčiau, kad jie pvz. už tą pačią kainą tau siūles
perdažys, na ir bus problema išspręsta. O dėl to sukietėjusio mišinio
permaišymo kažkaip nematau aš čia tragedijos didžiulės. Aišku, ne pagal
feng-shuj, bet jei jis išsimaišo, tai reiškia dar ne tiek ir sukietėjęs.