Tema: Re: Pirkciau LEGO kaladeles !!!
Autorius: liteonas
Data: 2009-01-29 16:33:49
na kaina, uz kuria as nupirkau tai buvo isimtis o ne taisykle - tas zmogus
paleides buvo 4 aukcionus - 3 po 5 kg ir vienas apie 1 kg - ten plokstes
buvo. pradine kaina po 5 kg buvo 5 svarai o ano berods 2 ar 2.99 . as buvau
susidomejes imti juos praktiskai bet kokia kaina ir pries tai paklausiu kiek
kainuos siuntimas visu jei laimes, man atrase, kad 10 svaru.  niekas
nebidino ir as viska pasiemiau uz pradine kaina - buvo vasara, tai gal
etatiniai bidintojai atostogavo ar ka :) ? siaip siek tiek bijojau, kad jis
gali man atsisakyti parduoti uz tokia kaina ar panasiai, bet jokiu problemu
nebuvo, atsiunte per 2 dienas...
  o patarimas paprastas - jei tai nera degantis reikalas,
pastoviai-kiekviena diena stebek rinka, atsirink sau dominancius ir lauk
pabaigos - NIEKADA NEKELK kainos is anksto be reikalo :) lauk paskutiniu
10-15 sekundziu, jei internetas normalus ar kompas nestringa... as taip
kazkur per pora menesiu susipirkau ka man reikejo + net ir daugiau, ka
sekmingai su uzdarbiu pardaviau Lietuvoje...
 o jei aukcionas baigiasi velai ar tuo metu negalesi buti prie kompo, tai
yra auto bidintojai ir gali uzstatyti kad likus tam tikram laikui
automatiskai uz tave pakels kaina...
  sekmes ir kantrybes, as ta liga jau persirgau :)