Tema: Re: Pirkciau LEGO kaladeles !!!
Autorius: kg
Data: 2009-01-26 16:09:45
beje dabar labai nukrites svaras
aishku geriasiai buvo prish pat naujus, svaras buvo lygus eurui
o beto UK lygtais kazhkiek PVM sumazhintas
todel dabar pirkt ish UK labai palankios kainos gaunasi
pats ruoshiuosi Makita reismusas pirkt ish UK
shiandienos kursu gaunasi pigiau mazhdaug 700lt, nei kad Lt seniuose (chia
jau su parsiuntimu)
jau antra savaite stebiu kursa svaro, lygtais dar yra tendecija kristi
zhinoma gali vel staigiai pashokt :)
bet tikiuosi krize per viena diena nesibaigia, kaip per viena diena ir
neateina

kg