Tema: Re: odiniai baldai
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-27 08:03:09
Tai nereikia pas dizainerius gamintis, jie turi dideli pasirinkima medziagu
komplektu. Pvz gobelenas, uzuolaidines medziagos, tapetai. Tiesiog ta
komplekta perki ir atiduodi gobelena baldu gamintojui. Rezultatas superinis.

"jonis" <jonis@jonis.jonis> wrote in message
| pabandyk pas dizainerius nueiti - pagaminti pagal tavo dizaina su super
medziagom ir tilpti i 4000. Tada saunu, taciau vien tumbacka gaminant pas
"dizainerius" kainuoja >500 lt, kur parduotuvej tokio pat lygio kainuoja
124,50

> [...]
| > |
| > |
| > |