Tema: Re: odiniai baldai
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-26 14:23:06
Mano kvaila galva masto taip, uz 4000 tu nupirksi ale odinius baldus, kurie
bus is 3 rusies odos nugarele bus is dermantino, vidus prikistas is tokios
mediagios kuri po kurio laiko susmuks. Vaikai prasieis su sandalais,
tusinukais ir savo kampo nebeatpazinsi.
Todel galvoju, kad labai svarbu ne oda o kaip pagaminti baldai, ar jie
islaiko savo forma, yra stiprus. Toliau eini pas dizainerius uzsakai super
gobelena, pritaikai iskart uzuolaidu medziaga, tapetus. Atiduodi gobelena
baldininkams ir turi superini kampeli ant kurio malonu prizsesti tiek ziema
tiek vasara. O kambarys atrodo kaip is katalogo :)