Tema: Re: pirties krosnis
Autorius: kg
Data: 2009-05-15 13:27:45
tai daryk ish azhuolo jeigu tau reikia ar nori  :)
bet man tai neteko matyt ir girdet kad kas statytu rastinius pastatus ish
azhuolo
ka girdejas - tai maksimum apatinis vainikas, kuris guldomas tiesiai ant
zhemes, buvo daromas ish azhuolo

bet jei nori geros tai spygliuochiai tam geriausi. lietuvoj pushis ir egle,
sibire dar maumedis naudojamas

kg