Tema: Re: pirties krosnis
Autorius: liaulius
Data: 2009-05-15 11:52:27
Va kai suprasi apie garo skirtuma, tuomet galesi ir apie erezijas pasneket
:)
Kokio storio rastai? Apvalus? Dziovinti buvo? Jei ne, kiek metu dziovinai
pries dedamas duris, langus?
Viskas pilnai is savo medziagu su savo darbu tiek kainavo?
Nes vien pirties sukirtimas ir suzymejimas panasiu matmenu kainuoja apie
6500 lt pas nebranginyka (jei yra pigiau noreciau kontaktu). Plius
transportavimas, surinkimas, pecius, stogas, langai, durys, kanalizacija