Tema: Re: Patarimo del metalines stogo konstrukcijos alternatyvos
Autorius: bzik
Data: 2009-05-15 10:59:42
man perdanga laiko beveik 7m sija. Tiesa, ties 1/3 ilgio del visa ko
pastatem atramine kolona, prie kurios veliau prikabinta laiptu konstrukcija.
Paprasciausiai ispjove 3 gabalus 7x20 , paziurejo kaip eina rieves, padare
sumustini, gausiai sutepant kleiberit klijais ir kas kazkeik cm susukant
keliolikos cm medvarzciais. Po poros metu viskas labai ok. Buvo 2a statybu
metu gausiai medziagu prikrauta ir nieko nepasijuto