Tema: Re: Patarimo del metalines stogo konstrukcijos alternatyvos
Autorius: eimaz
Data: 2009-05-15 10:26:10
matyt vizualiai nelabai isivaizduoji 320x320 matmenu sijos:) visi
stratybininkai kai pamato, sako nafik toki dideli rasta dejai :)
sakau, tai buvo paskaiciuota konstruktoriaus. ir niekas ten negali ilinkt.
juk prasei kuom galima butu pakeist metala, as tau atsakiau. net ir is
praktikos. jei nori, gali det metala.