Tema: Re: Katilai - viryklės "Kalvis"
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-15 08:36:35
Monaxai, taigi kurenant kietu kuru nereikia noerti,kad kaminas ir pecius blizgetu kai kurenant dujomis. Visu katilu eksplotavimo instrukcijose nurodomi savaitiniai, kas kelis menesius, metiniai valymai. Ir cia yra normalu, lygiai taip pat kaip masinoje keisti tepala kas 10kkm.
O cipsas darbe aprasyta situacija tikrai nepasirode bent jau man is normalios eksplotacijos. Manyciau, sitaucija butu buvusi lygiai toki pati ar ten butu stovejas kalvis, stropuva ar atmosas, ar kuenzelis. Jie kurensi slapiomis malkomis, palaikysi zema temperatura katile, nevalysi katilo ir kamino, tai sudas bus.

T:)