Tema: Re: Katilai - viryklės "Kalvis"
Autorius: kg
Data: 2009-05-13 15:12:49
nu jau karta chia suzhibejai savo "ishmone" apie grandininiu pjuklu brandus
dabar antra karta kazhkokias nesamones skleidi

kad tu tokiu sprendimu nedarai ar shiuolaikiniai lietuviai to nedaro, tai
dar nereishkia kad tai shudina sistema
o ir austram ir vokiechiam ir shvedam ir anglam tinkama tokia sistema

kalvio virykles manau nera ypatingos kokybes gaminys, bet pakankamai pigus
be to lietuvos kaime pakankamai paplites

tokius  pechius gamina austru lohberger.com, bet ju nera atstovu Lietuvoj.
Sau zhadu ju viena modeli (tik virykle) sau per shvedus kazhkada nusipirkt
kazhkas mazhdaug taip man reikia kad atrodytu
http://www.lohberger.se/images/reportage_01.jpg

gamintoju yra daugiau, bet i lietuva nelabai vezha, nes daugumai lietuviu ir
tokiem kaip Evaldas - tai shlamshtas

www.esse.com
www.wamsler-web.de
www.jcorradigroup.com/
www.wohnherde.at
www.pertingerherde.it
www.rayburn-web.co.uk
www.waterfordstanley.com
www.j-davidssons.se
yra ir daugiau gamintoju metaliniu virykliu. chia stambesni
esu ishnarshes ko gero daugumus Europos virikliu gamintoju puslapius

o italishku ir ispanishku virykliu   Lt dar galima rasti pas www.akmi.lt

www.broseleyfires.com  arba www.lanordica-extraflame.com
www.hergom.com/
www.wekos.it

vienas pazhystamas ish ju shiemet nusipirko italishka Lanordica Suprema, bet
dar neishbande. Tad apie kokybe ir efektyvuma nieko negaliu pasakyti

kg