Tema: Re: ERMITAZAS pjauna gryba....
Autorius: Erikas
Data: 2009-05-14 13:44:25
Siaip chebra, neatrodo kad visi per daug savo teises zinot?
Jei tema butu apie broka, taip sutinku o dabar...
Visada akcijoms yra "riboti kiekiai", o stroint uz kiekviena sudnieki tokius pat zmones
kaip Jus pats, tai tiesog zema. Tuo mes ir skiriames nuo Europos gyventoju, kultura elgesio.
Manau kai pati dulkina koks nors "krutas" ciuvas, manau nepatinka.
Taip kad nesielgit taip kaip nenoretum jog su tavim elgtusi.