Tema: Re: ERMITAZAS pjauna gryba....
Autorius: Teo
Data: 2009-05-14 11:10:50
tokiu atveju, laikydamas rankoje akcijos skrajutę, eini pas vadzybininką, ir
sakai, noriu šito laminato. Tas sako, kad nėra. O tu sakai - tai aš skambiju
vartotoju teisių apsaugos tarnybai, informuosiu, kad jus mulkinat prikėjus.
Tada, vadzybininkas, jeigu yra nekvailas, tau pasiūlo pritaikyti akciją
kokiai kitai prekei, ir visi išsiskirstot taikiai ir patenkinti.
Pagal įstatymus - jeigu reklamuoji, privalai pateikti pirkėjui. Žinoma,
jeigu nėra reklamoje, kokių tais papildomų salygų.

mano vienas draugas nuėjo į parduotuvę nusipirkti akcijinio teliko.
padavėjas sako, kad akzija galioja tik užsakius internetu. Draugas
nepasimetė, tai, sako pardavėjui, užsakyk darbar  man internetu. Padravėjui
nieko neliko, kaip "užsakyti" prekę ir atiduoti :)