Tema: Re: pora elektros kl
Autorius: E=mc^2
Data: 2009-05-13 10:57:54
Siaip i vata dedasi ideklai apsauginiai. tipo tarpe tarp vatos ir halogeno.
kazkas panasaus i keramika. cia nuo kaitros.
pas mania su vonia tas pac buwo... feja uzsireke kad nori halogenu. gavo
ledus tiesiai nuo 220 :) sake bus gerai...

na zodziu kaip visada geriausias idejas sugadina moterys :)

--
E=MC^2