Tema: Re: pora elektros kl
Autorius: new
Data: 2009-05-13 10:52:48
del halogenu pasirinkimo nemuskit, zinojau, zinojau.. Bet zmonos toks noras
buvo. galingumas pats tas, nes vonia 13kv, taip pat sumontavau apsviestumo
reguliatoriu.

lipduko nemaciau ant lempuciu, kokie reikalavimai ten aprasyti?
kokio reikia trafo, norint pajungti 250w lemputes?

trafas taip, kinietiskas(kokios galimos blogybes?)