Tema: Re: Zemes pirkimas
Autorius: Vilkas Pilkas
Data: 2014-06-26 10:08:02
Na tai jei cia pirkimas su mintimi kazka galbut daryti tame sklype po 5
metu - gal ir galima imt, bet tai klausimas  - o nx? Zeme brangZ? :)
Kai reikes is tikro, tada ir ziuresi.
O jei planai pradeti statytis anksciau - nu visko gali but, spjaudysies, kad
uz tiek, kiek sukisai papildomai, nenusipirkai miesto centre su
komunikacijomis :)
Ir kiek esu mates pardavinejanciu tokiu metodu, kaip Tamstos atveju -
pazadai visada grazus, realybeje uzmetu aki vis kaip sekasi - nu niekas
nepajudeje praktiskai per du metus, kryziukai apie parduotus sklypus
atsiranda po viena kita, bet nei detalus juda, nei komunikacijos, nei
privaziavimai.
Reziumuojant - neturi sklypas unikalaus - nx toki sklypa.