Tema: Re: Q: Zemes pirkimas
Autorius: Tomas
Data: 2014-06-25 12:13:13
Esminis klausimas - ar yra parengtas, suderintas, patvirtintas ir
įregistruotas detalusis planas kuriuo ž.ū. sklypui pakeista paskirtis ir
jis padalintas į n gyvenamosios statybos sklypų. Jei taip - tai yra
juridinis pagrindas daryti(s) kadastrinius matavimus ir įregistruoti
sklypą Registrų centre kaip savo nuosavybę.

Jei nėra ir perki tik x arų 100*x arų lauke - turi bėdą, apie kurią
parašė kiti.