Tema: Re: kokius kabelius reikia nuvesti i kiemo vartus?
Autorius: bzik
Data: 2014-06-19 12:30:24
aš iš pradžių galvojau sklendę dėl saugumo. Bet kai medinė tvora 1,2m, tai
paprasčiau perlipt :)) Normali sklendė lauko sąlygoms kainuoja. Pigiau
magnetas, bet negražu ir elektrai imlesnis. Baigėsi tuo, kad pastačiau
domofoną. Svetimi kai reikia pasiskambina (2-3x per mėn.) prie vartų. Ant
tvoros lentelė "piktas šuo" ir pora laisvai besiblaškančių galvijų, tad
svetimam nelabai norisi bandyt jų gerumo.

nesupratau, kodel nemanai?