Tema: Re: kokius kabelius reikia nuvesti i kiemo vartus?
Autorius: Night
Data: 2014-06-19 11:23:55
As patarciau taip:

-vartams 3 gyslas maitinimui
-vartams 2 papildomas gyslas jungikliui namuose - jei is namu vartus
nori atidaryti, o pultelio po ranka nera, giliuosi, taip nepadres
-varteliams pora gyslu spynos valdymui
-domofonui UTP kabelio uzteks
Siaip uztektu gal UTP ir valdymui ir pokalbiams, bet pvz. mano atveju
ten visada itampa paduota, kad laikytu spyna uzrakinta, tai gal tie UTP
laideliai per mazo skerspjuvio visalaik buti po itampa

Del spynos - ne ekonominis variantas, bet patikimas - Locinox. Tiek pati
spyna, tiek varteliu vyriai, tiek elektrinis uzraktas. Svarbu uzrakta
naudoti "priesgaisrini", kuris uzrakinamas gaves itampa - tokiu budu jis
visalaik siek tiek syla, ir ziema neuzsala.