Tema: Re: Reikia trinkeliu
Autorius: zhegonskas
Data: 2014-05-22 21:29:51
betono mozaikos, sudetos pries pora savaiciu. yra toks bajeris, kad
masinos steering angle sensoriu reikia nuresetint tris kartus pilnai
susukant vaira kairen/desinen. toje vietoje, kur ta dariau - liko
"grazus" ratilai, kur ne tik padangu guma, bet ir apibruzintos
trinkeles. paziurejus atidziau mazesnes zymes matosi dar keliose
vietose, kur stovint vietoje sukiojamas masinos vairas...