Tema: Re: Reikia trinkeliu
Autorius: eimaz
Data: 2014-05-22 21:04:08
pas mane tokios
http://www.betonomozaika.lt/gallery/spalvu-palete/daugiaspalves/thumb-large/20121024-betono-mozaika-ekspozicija-raudona-juoda.jpg
sudėtos 2009-2010 metais, viskas ok, spalvos nepakeitė, nenutrupėjo. kitą
kartą dėčiau vėl tokias pačias, nes pilkos asmeniškai negražu.
dabar matau turi ir daugiau spalvų
http://www.betonomozaika.lt/spalvu-pasirinkimas/

"FwsA"  wrote in message news:llkk9g$r46$1@trimpas.omnitel.net...

Radau googleje ta tema. Pasirodo laikas greit eina (buvo 2010m):
http://www.newsgroups.lt/building/783183:trinkeles

Pora istrauku:
Gimp, 2010-03-22 09:46:02:
"Buten is gkg3 pirkti nereikia: broliui "nutrupejo" virsutinis sluoksnis
(nuo druskos ar kt. atmosferinio poveikio). Mano Lithun'ines jau 3-a ziema
laiko normaliai."

Vytenis, 2010-03-22 21:03:27
"O kaip kazin betono mozaikos kokybe? Siuo metu jie siulo lyg ir gera kaina
kai kurioms pilkoms ir nebloga kitoms. Ar susigundyt verta? Konkreciai
patinka GT 19-6A ir B po 21 Lt/kv.m"
Butu gerai kad atsilieptu sitie veikejai, kaip ju trinkeles laiko. Dar Zilas
rase, kad jau susidejo gkg3... Ar visiems cia jau taip trupa? Turiu kaiptik
pazystamu gkg3, bandyciau ten kreiptis...
Gedas