Tema: Re: žilka trimeriui
Autorius: bzik
Data: 2009-05-13 11:26:18
kad su komplektuotu peiliu zoles pjovimas dar maziau efektyvus. Pas mane
diskas su 4 nedidukais dantim. Vienu uzgriebimu jis paima gal 3x maziau, nei
zilka. Plius aukstesne zole labai megsta isukinet aplink save. Zilka
sunkesnese salygose (sausesne, kietesne zole, viksvos) greit prarandama.
Bandziau imt storesne, bet ja variklis juntamai sunkiau suka. Maniau
galingesnis su stora zilka geriau (miestuose komunalininkai puikiai
sienauja), plius atsirado noras apsivalyt pamiske, kur kasmet nuolat visko
prizelia.