Tema: Re: žilka trimeriui
Autorius: kg
Data: 2009-05-13 09:13:32
ash uzh savo fs300 mokejau ar tai 1600 ar 1800 priesh 4-5 metus ir ne
katalogine kaina
bet tai buvo su dvitakchiu varikliu
fs310 4-mix varikliu del to ir brangesnis, bet uzh tai turi savo pliusu.
tame tarpe ir didesni sukimo momenta

beja nors galingumo man jos ir pakako, bet man jau su ja nusibodo mano
didelius plotus prie namu bruzhint - darbas su trimeriu ish sunkiuju
ir shiemet nusipirkau traktoriu naudota 24AG su zholes smulkintuvu
taip kad ir fs300 vis daugiau gules sandeliuke
todel pirkt fs450 zholes pjovimui prie sodybos nesiulychiau
pilnai pakanka fs300 ir traktoriuku koki nors vis tiek teks pirkt :)
vienas pazhystamas savo sodybai irgi pirko fs300, paskui vejapjove partner
7ag, o pernai ish stokker-io ir traktoriuka CubCadet

kg

> bet kai kainos skirtumas ~200Lt, o galios 2,1 vs. 1,4 kW, svoris vos
> didesnis, mano manymu turint rimtesnius plotus geriau pirkt galingesne
>
> "kg" <kaziukas@hotmail.com> wrote in message

>>> bandęs. Pirkau pernai, dirbau apie 50 valandų, žolės ir krūmai 50+50