Tema: Re: Vandens sildymas sodyboje. pagalbos :)
Autorius: Rokas
Data: 2009-05-12 10:23:50
Gal. Labai nesigilinau, tiesiog meciau pirma nuoroda ish googles, kur buvo
parashyta "momentinis" :)
Bet kaip ten bebutu, buna ir TIKRI momentiniai, kur vanduo tiesiog per
shilumokaity teka ir ish kart shyla. Kai dabar pasiziurejau googlej, nelabai
ir rast pavyksta tu "tikruju momentiniu" - gal nebegamina jau?
Zinoma, tokiems aparatams gali kilti problemu del yvado stiprumo, bet man
nuolat kaitinamas vanduo, kurio nezinia ar prireiks, visai nepatinka.
"Zalias mastymas" tsakant :)