Tema: Re: Vandens sildymas sodyboje. pagalbos :)
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-11 14:02:14
su momentiniu gali buti blogai. Kas po dusu reikia pakankamai galingo. Tada jua prasideda ar uztenka ivado galingumo, ar namo insatliacija paveza, o ir nelabai saugus man jie atrodo (bet cia tik mano asmeninis isitikinimas).
As imciau 50-80 l boileri ir nesukciau galvos. Ijungus po keliu valandu jau turesi silto vandens, o i vakara jau bus pilnai uzkaites. Isvaziuojant isjungiai ir palieki. Jei daznai lankaisi tai gali isvis palikineti ijungta (tik pirkdamas pasidomek kas geriau siluma laiko). Ziemai atsukai pajungima ir isleidai vandeni is boilerio.

T:)