Tema: Re: klinkerio klijavimas, kuo?
Autorius: Raulis
Data: 2009-05-12 09:59:29
Nu tai tada lauk, gal kas klijavosi ta klinkeri ir gales paaiskinti.As
garaze susiklijavau plyteles, kurios koki pusmetri i lauka iseina
elastiniais plyteliu klijais. Kol kad pora metu laike vazinejima
automobiliu. Tik man atrodo, kad plyteles o ne trinkeles yra keistas
sprendimas. Labai jau geras pagrindas turi buti padarytas. Jeigu jis nors
kiek vaikscios, trukines plyteles, nebent silikonu klijuoti :)))) Del to ir
meistriukui neramu. Gal geriau jau paprasyk, kad kas mokantis
angliskai/vokiskai parasytu uzklausima gamintojui/pardavejuii.