Tema: Re: klinkerio klijavimas, kuo?
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-12 07:53:13
Ne,ne sitas tokius darbus daro pats kad pavydet galima: nesenai maciau kaip
atremontavo vienai poniai vonios kambari. Vonios kambarys teturejo du 90
laipsniu kampus. Lubos tiesios buvo. Dabar ten pastatoma ant sendintu
variniu liuto koju vonia, su matomais vamzdziais ir maisytuvu-taip pat
sendintu. Aplink islenktas gipskartonis+plyteles islenktos...iki metro su
foto motyvais, virs metro isilgomis juostelemis. Lubas irgi lenktas padare.
Kitoje puseje duso kabina ... sumuryta is plyteliu taip pat sendintais
maisytuvais. Ir galu gale is vonios issipyles vanduo subega i duso kabina,
nes grindys is visu pusiu turi nuolydi. Vonios kambaryje, lubose 7 lempu
liustra, tokia, kokias deda i salona, tik is smulkiu daliu. Malonu
prisiminti.
***
Buvo pirktas klinkeris 180 LT/m2 specialiai lauko grindiniams. Bus
klijuojamas ne ant zemes, bet ant betoninio pagrindo, lauke. Ten kur
masinukas vazineja 0,5m storio betoninis padas. Tiesiog zmogus angliskai ne
vokiskai nesupranta. Sako labai abejoju, kad lauko salygomis klinkeri galima
butu klijuoti kad ir elastiniais plyteliu klijais. Turi buti kas nors
specialaus. O jeigu atsoks, ka apie mane pagalvos... Reikes, sake ir is
vokietijos parsisius, tik nurodykit ka. Atvirai sakant as irgi tiek uzsienio
kalbos nemoku, kad jam surasciau. Gal Jus gerbiamieji galetumete paklausti
savo statybininku, gal zino.

"MinVodai" <minvodai@gmail.com> wrote in message
> kaip tevas sako: "ismoke mus tarybiniais laikais - viskas musu visu!
> P.S. jokiais budais nedristu kaltinti, tiesiog suabejojau :) turiu toki
pat