Tema: Re: Patarimo dël orkaitës
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-05-11 16:49:52
vat ta tema ir siulom ziuret su minimum 2 ar net trim stiklais (maniskis
electrolux su 3), nes tokiu atveju jokio pavojaus kad nudegsi
pirstus/kojas/uzpakali i stikla (tik ATSARGIAI atidarinek dureles, nes
karsto oro gusis is vidaus malonus nebus)

jei turi vaiku mazu - reikia "uzrakto nuo vaiku" kad netycia neatidarytu
ant dureliu pakibe..

siaip kiek naudojau tai 15lika programu nelabai ir reikia.
esme, kad galetum pasirinkt virsu/apacia atskirai ar kartu + gal dar
koks apiputimas (faktiskai reiskia didesne temperatura kepiniu pavirsiuje)

gan neblogas dalykas taimeriai visi, bet kepant pora kartu per metus
manau galesi ir i laikrodi aki uzmest

pirkau pats su n+k visokiu navarotu, bet faktiskai pakepu koki pyraga,
pica ar siaip zuvi/mesa/bulves folijoj ir tiek