Tema: Re: Patarimo dėl orkaitės
Autorius: Darius
Data: 2009-05-11 16:01:33
Jei skaiciu nemasau turiu tokia, pirkau pries naujus, kaina dabar siuloma
geresne, krize taip sakant.
Siaip esu patenkintas 4 stillai geras dalykas, plius neikas niekur nekaista,
esu mates pravertus stalcius dureles aplink orkaite kad nuo karscio
neatsokinetu kas.
Sitai tas neaktulu, orkaites isore nesiskiria nuo kitu baldu temperaturos.