Tema: Re: SVIESTUVO KABINIMAS I G/K LUBAS
Autorius: st
Data: 2014-01-13 12:40:16
kali pro golda ir viskas. ne vienas yra pakabintas. dedi ta savo lempute ir
kabes. laisvai ten islaikys tuos tavo 3 ar 5 kg, kiek ten ta lempa tesveria.
tu vien pagalvok kiek ta tavo plokste viena gipso sveria, o kiek sviestuvas.
kiek ten tos plokstes kvadratas sveria? ar ne ~10kg/m2, tai profiliam is vis
px lempos svoris, jei nepridirbsi per dideles skyles ar dar kokiu anomaliju,
kabes ten simta metu. o siaip, jei neklystu i vienguba gipsa i kvadratini
metra galima kabinti 15kg, i dviguba 25kg ant vieno kvadratinio lubu metro,
cia jei aisku pagal taisykles irengta (is kur istraukiau nzn). jei sunki
lempa, apie 10kg, rinkciausi kuri nors is metaliu ankeriu kurie kiaurai eina
ir issiskecia.