Tema: Re: SVIESTUVO KABINIMAS I G/K LUBAS
Autorius: Statybininks
Data: 2014-01-13 11:41:55
na man labiau tiktu atsakymas i mano uzduota klausima, nes sviestuvas dar
nenupirktas

nu bet jei tau taip geriau ir zinai atsakyma tai paklausiu ir busiu
dekingas, jei zinosi ats, nes man google nepadejo:)

ar 3kg sviestuva galima tvirtinti i dvigubo gipso lubas ?
ar 4kg sviestuva galima tvirtinti i dvigubo gipso lubas ?
ar 5kg sviestuva galima tvirtinti i dvigubo gipso lubas ?
ar 7kg sviestuva galima tvirtinti i dvigubo gipso lubas ?
ar 10kg sviestuva galima tvirtinti i dvigubo gipso lubas ? cia jau turbut
galima drasiai rasyti NE