Tema: Re: kuom bloga orkaite?
Autorius: Shlipsas
Data: 2014-01-06 06:30:51
Dekui atrasiusiems. Patikslinima ko noriu rashau cia - nereiks bile kiek replyint :)
Dizaina pasirinkau del virtuves http://www.ikea.com/ms/lt_LT/img/metod/metod8.jpg
Virtuve stovi rastiniame namuke. Tad man kaiptais ir susivaziavo :) Taipogi nebijau frazes "pyst ir metallic orkaite cia tiktu". T.y. svarba teikiama funkcijoms, o veliau dizainui :)
Siandien dar pasidomejau pas pazistamus apie orkaites ir visgi prie reikalavimu pridedam savaimini apsivalyma, isvaziuojancius begelius irsalta stikla, kad vaikas neapsidegintu, kaina bandom link 1500 uzkelt, o jei nerealu, tai dar kazkiek..

ps: dekui uz pastabeles.

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96