Tema: Re: kuom bloga orkaite?
Autorius: va
Data: 2014-01-05 15:25:44
Nuosavam bute sumontuota savo laiku apymandrė AEG, made in Germany.
Labiausiai patiko tai, kad perteklinės šilumos bei garų išmetimas
organizuotas per vamzdelį, išvestą į viršų, į kaitlentės kampe padarytą
spec. angą. Žodžiu, gaminimo metu visas "gėris" susiurbiamas gartraukio, o
per orkaitės priekį išmetamas tik švarus šiltas oras, durelių stiklų (4
vnt.) aušinimui. Teleskopiniai bėgeliai taip pat yra labai patogus dalykas.
O dabar tenka naudotis kažkokia Beko, visiškai primityvi tokia, nera net
kaitinimo iš apačios, elektronikos 0, laikmatis tiksi kai velnias ir dar
bjauriau čirpia, žymėjimas ant rankenėlių toks nepatogus, kad jų padėtį gali
pamatyti tik atsitūpęs, na ir t.t. Nu ką galiu pasakyt... Malonumo ką nors
gaminti - mažai.

"Shlipsas"  parašė naujienų news:labi04$eal$1@trimpas.omnitel.net...

o kokia tavo orkaite ir ar ja patenkintas? Bandau rinktis kazka :)