Tema: Re: Namo "Pridavimas"
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-12-23 07:46:31
2013-12-20 15:50, rl rašė:
> O po to kokia diena pravaziuoja Google StreetView'as, nufotkina ta
> "nebaigta" statini su baseinais, kazkas is VMI paziuri nuotraukas ir
> pasikviecia i svecius... :)

O as pries kelis metus pridaviau namo baigtuma 70% ir is karto
savivaldybe isstate saskaita uz siuksliu isvezima nors ten ir negyvenau.
O priesais gyvena tutakai ir jiems niekas mokesciu neskaiciuoja.
Uzklausiau kodel reikia moketi siuksliu mokesti ir daugiabutyje, ir
statybvieteje, vartotoju teises atsake, kad toks istatymas. Sodo sklypas
irgi taip apmokestinatas. Savivaldybei gal metus nemokejau kol jie man
pastate konteinerius ir eme kursuoti siuksliu masina i savaite karta.
Galu gale sumokejau nuo konteineriu pastatymo dienos nors gal pusmeti
pratinau atvaziyuoti siukslininkus prie savo konteineriu. O kaina tai
oho. Uz 5 litus nuo kiekvienogaletu keli aplinkiniai namai su taksi
siuksles isvezti.