Tema: Re: Namo "Pridavimas"
Autorius: Arvydas
Data: 2013-12-20 09:43:28
vat įdomu, pas mane adresas buvo jau perkant tuščią sklypą, registrų centre
nieko neregistravau, turiu tik leidimą statybai.
Ar galėčiau deklaruoti gyv. vietą?

"GunGame"  parašė naujienų news:l90qi7$3qv$1@trimpas.omnitel.net...

Nebutinai ir tas vagonelis, svarbu registru centre registruoti nors kazkoki
baigtuma, kad galetum adresa gauti. kai gauni adresa, tai jau gali ir savo
gyvenamaja vieta ten deklaruoti. Butent - nepriduotame name!