Tema: Re: vėl langai
Autorius: Laimis
Data: 2013-12-19 17:28:21
mindis rašė:

> aik jau, turiu susdejes senam name gerus langus - nieks ten nerasoja,
> nes langas is vidaus siltas, o namas turbut puskiauris ir tos
> ventiliacijos ir be forktkiu per akis. ar vedinu ar nevedinu jokio
> skirtumo, niekad nerasoja ir niekur nepelyja.

Aik jau, o aš žinau ne vieną (geriau pagalvojus, tai ir kokią dešimtį),
katruose rasoja.
Rasoja ne todėl, kad langas šaltas, bet visų pirma todėl, kad drėgmės
per daug, nes ventiliacija, kokybiškai sudėjus sandarius langus —
aiškiai nebe projektinė, suprastėjusi.
Rasoja (net ir su ventiliacija) virtuvėje verdant. Taip pat reikia
turėti pakankamą oro padavimą (kad virtuvėje vyktų pakankamas
šalinimas), kad su gartraukiu netrauktum aromatų iš tualeto šachtos.
Todėl ir siūlau orlaidę bent virtuvėje.