Tema: Re: Vandens skaitliukas
Autorius: bzik
Data: 2013-12-19 10:10:22
Reikia skaityt konkretaus gaminio instrukciją. Vieno iš gamintojų info:
"Tiesaus, nesukeliančio vandens srauto iškraipymų, vamzdžio ilgiai prieš ir
už skaitiklio privalo būti ne mažesni kaip 3 skaitiklio vardiniai
diametrai."
"Skaitikliams, kurių vardinis diametras yra iki DN150, tiesaus,
nesukeliančio vandens srauto iškraipymų vamzdžio ilgis prieš skaitiklį
privalo būti nemažesnis kaip 3 skaitiklio vardiniai diametrai. Skaitikliams,
kurių vardinis diametras yra didesnis už DN150, šio vamzdžio ilgis privalo
būti nemažesnis kaip 6 skaitiklio vardiniai diametrai. "

"gnt"  wrote in message news:l8u63s$ci1$1@trimpas.omnitel.net...

cia kalba eina apie apie alkunes ir vamzdzius pries skaitikli ar svarbu ir
pries ir uz?