Tema: Re: Vandens skaitliukas
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-12-18 12:50:52
2013-12-18 12:35, Saulius74901 rašė:
> Pakeitė bute vandens skaitliuką.
> Nu ir ką girdžiu žmoną kudakuojant, kad vandens labai daug išnaudojom.
> Ble ir dar tą mėnesį kai beveik kasdien į baseiną bvaikščiojom (tobish
> namie praustis mažiau teko).
> Palaukiam kito mėnesio - irgi panašiai. Taip apie 1,5 kubo daugiau nei
> budavo iki keitimo.
> Dar ble paskaitinejau delfi, kad KTU vaikinai issklaide abejones, kad
> zmones permoka uz vandenį.
> http://lzinios.lt/lzinios/Mokslas-ir-svietimas/ktu-mokslininku-sukurtas-prietaisas-pades-sutaupyti-iki-40-proc-islaidu-uz-vandeni/169627

> [...]

Nu žinok pas mus irgi panaši situacija.

Dėl specifinio buto išplanavimo pas mus yra du vandens įvadai. Vienas
tiekia vandenį virtuvei be indaplovės + tualetui, kitas voniai ir
skalbimo mašinai.

Visų skaitiklių parodymai kaip ir OK išskyrus šalto vandens virtuvėje +
tulike. Irgi atrodo, kad po skaitiklio pakeitimo smarkiai išaugo
suvartojimas. Kas mėnesį po ~5 kubus prisuka. Karšto vandens - o
virtuvėje pagrinde tik karštą vandenį indų plovimui ir naudojame, taip
pat ten cirkuliacijos nėra, tai dažnai tenka atsukus palaukti, kol
karštas atbėgs - per mėnesį prisuka tik ~2. Vonioje (vaikai dažnai pilną
vonią prisileidžia, dušas kasdien 2 suaugę) ir karšto ir šalto ~2 kubus
per mėnesį.

Tai vat ir galvojam ar mes čia "gerai" rodantį skaitiklį turime ar po 4
kubus kas mėnesį tulike nuleidžiame...