Tema: Re: Kur rasti priedų tokiam įrankiui?
Autorius: kaiser
Data: 2013-12-09 11:23:49

2013.12.09 10:51, bzik rašė:
> Amazon gal, bet didelė tikimybė, kad užtaikysi ant prekės, kur x
> pardavėjas naudojasi jų platforma ir taiko savas siuntų taisykles.

O aš ne apie tą patį? ;)

> UK atveju niekad neturėjau problemų mokant paypal ar lietuviška visa
> virtuon. Tiesa kai kurių parduotuvių saugumo sistemos LT adreso
> neleidžia, bet rimtesnėse veikia Amazon payments. Paskutinis pirkinys
> reikalavo UK billing address, bet įrašiau delivery adresą ir be vargo
> nuskaitė.

Man yra tokių atvejų buvę. Parduotuvė leidžia tik UK billing adresą,
bandant UK lietuviškai kortelei naudoti - nepraeina, nes matyt bankas
nepraleidžia. Su Paypal nesenai buvo, spaudi mokėti Paypal, o pats
Paypal iškart meta klaidą "šitas pardavėjas parduoda tik į UK adresus,
bla bla bla" ir neleidžia sumokėti. Nors aišku daug atvejų ir be
spyriojimųsi praeidavo PP. Viskas priklauso nuo to, kaip paranojiškai
pardavėjas saugosi fraud'o. Yra tų būdų apeiti, bet nepatogu ir užtrunka
kol pinigai suvaikšto. Tai tikiuosi kad jei su ta kortele pasiseks
problemų nebeliks.

--
kaiser