Tema: Re: Kur rasti priedų tokiam įrankiui?
Autorius: kaiser
Data: 2013-12-09 10:29:00
Kai pardavėjas pats Amazon'as, tai visada praktiškai siunčia į LT. Kai
kiti, tada taip, arba nesiunčia arba labai brangu tiesiogiai siųstis.

Dėl tarpininkų viskas OK, pats per juos siunčiuosi dažnai. Tik
pastaruoju metu per Tukis.eu. Jie gerai tuo atveju, kai nepriima LT
kortelės. Galima net maisto iš kokios Asdos užsisakyti jei labai norisi
;) Patarpininkauja už 10%. Nors aš šito varianto stengiuosi nenaudoti,
nebent labai reikia ir labai geras deal'as. Dabar bandau išsirūpinti UK
kortelę su UK billing address.

--
kaiser