Tema: Re: Gyvatukas daugiabutyje
Autorius: GunGame
Data: 2013-12-05 09:47:39
Labai daznai ipareigojimai atstatyti radiatoriu I projektinio galingumo
lieka be jokio rezultato. Kiek teko girdeti Kaune Silainiuose net buvo su
policija einama I butus ir tikrinami radiatoriai, bet po to ir policija I
tokia veikla numojo ranka ...

"Vaidas" <a@b.lt> parašė naujienų news:l7p7um$7f2$1@trimpas.omnitel.net...