Tema: Re: Gyvatukas daugiabutyje
Autorius: Vaidas
Data: 2013-12-05 08:54:14
Nežinau, nesidomėjau, nes neaktualu. Problema buvo, kad nešyla ir ji
išspręsta.

Domėjausi ir kokie turi būti projektiniai galingumai radiatorių, tai
atsakė administratorius "neturim projekto, archyvuose nėra". Tai spėju
įpareigojimas laikytas įvykdytu, kai sutvarkė srauto sumažėjimo dėl
siauresnių vamzdelių problemą, o koks radiatoriaus galingumas - nerūpėjo.

Vaidas