Tema: Re: Argono reduktorius Vilniuj?
Autorius: gnt
Data: 2013-11-28 15:09:48
radau emaila kur susirasinejau su achema jeigu idomu del reikalavimu
balionui:

Taip baliono dujų žymėjimas turi būti t.y. petys tamsiai žalios spalvos.
Pildymui tinka abu nurodyti sriegiai.
Balionas turi turėti patikrą ir pritaikytas suslėgtoms dujoms. Užpildysime
tiek kiek kiek leidžia baliono darbinis slėgis.
Geros dienos / Best regards,